Opouštíte nás, aniž byste si přečetli 10 tipů, jak ušetřit na správě vozového parku?
Zanechte nám svůj e-mail a my vám zašleme e-book na pozdější čtení.
Ve čtvrtek zajel Petr do servisu, aby do své Hondy nechal umístit GPS lokátor.
Instalace přístroje do motorky není vždy úplně jednoduchá (motorka není auto a pro různá udělátka tu je daleko méně místa), ale šikovný servisák to zvládne do dvou hodin.
Situaci trochu komplikovala skutečnost, že v místech, kde se dal dobře namontovat GPS anténa, bude mít Petr připevněné cestovní brašny. A zavazadla by mohla stínit GPS signálu. Anténa k lokátoru se tedy musí zavést někam do přední části motorky, kde bude stále na příjmu.
Další prvek instalace, náklonové čidlo, se sice vejde skoro kamkoli, ale je nutné ho správně připevnit k šasi motorky. Čidlo musí reagovat jenom na náklon při neoprávněné manipulaci. Detailní fotografii montáže náklonového čidla naleznete v galerii.
Na obrázku vidíte pod sukně Hondě VFR 800. Červeně jsme vyznačili místa původního plánu, kam umístíme přístroje - vepředu bude kvůli signálu anténa, větší obdélník v zadní části znázorňuje GPS lokátor a ten menší náklonové čidlo.
Tady už vidíme namontovaný GPS lokátor. Nad ním jsme Petrovi připojili imobilizační relé, což je další bezpečnostní prvek. Relé dovolí mašinu nastartovat/nenastartovat díky unikátnímu SMS kódu.
Po instalaci a uvedení stroje do původního stavu - motorka je stejná jako dřív, nikde ani stopy po zásahu nebo po tom, že by se pod plasty Hondy ukrývalo nějaké zařízení.
Obrázky ve větší kvalitě naleznete v galerii níže.
Nechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám.