Opouštíte nás, aniž byste si přečetli 10 tipů, jak ušetřit na správě vozového parku?
Zanechte nám svůj e-mail a my vám zašleme e-book na pozdější čtení.
Případová studie
Specialisté na kombinovanou dopravu
Rail Cargo nabízí celou řadu kontejnerových přeprav realizovaných jak po železnici, tak prostřednictvím silničních tahačů.
Zákazníci Rail Cargo mohou sledovat pohyb své zásilky na mapě. Mají tak vždy přehled o aktuální poloze svého zboží i o trase, kterou putovalo. Díky tomu také vědí, kdy dorazí do cíle.
Sdílené prostředí sledování zásilek a dopravních prostředků umožňuje Rail Cargo a jejím subdodavatelům těsnou a přímou komunikaci. Vše je jednodušší a rychlejší, problémy se často řeší dříve, než vzniknou.
Stačí jeden pohled na obrazovku. Všechny aktuální přepravy, každý tahač nebo kontejner, vše je vidět na online mapě. Systém navíc shromažďuje data, která se používají k vyhodnocení a zefektivnění činnosti firmy.
Více než 200 tahačů
Přes 70 vlakových souprav
v 15 zemí Evropy
Líbí se Vám řešení, kterým jsme pomohli Rail Cargo?
Rádi pomůžeme i Vám.
„Systém GPS Dozor jsme zavedli hlavně kvůli zlepšení našich služeb směrem k zákazníkům a lepší kooperaci mezi dodavateli. Při obrovských objemech přeprav, které koordinujeme, začalo být nutností vědět, kde se tahače a kontejnery nacházejí. Systém GPS Dozor nám zlepšil některé pracovní postupy a zjednodušil celkovou komunikaci. Přesně a spolehlivě určuje polohu našich tahačů a poskytuje dostatečně velké množství výstupů, které potřebujeme. Systém vřele doporučujeme.“
Tomáš Lorenz,
Koordinátor silničních přeprav
Každý den připlouvají k břehům Evropy kontejnerové lodě plné zboží z asijských továren.
Rail Cargo zaručí, že se toto zboží dostane rychle a bezpečně až ke svým objednavatelům v srdci starého kontinentu. V evropských přístavech se kontejnery naloží na vlaky a dál se převáží po železnici. V cílovém depu v Čechách nebo na Slovensku se pak zásilky přeloží na tahače a putují přímo k zákazníkům.
Kontejnerový vlak veze třeba 40 kontejnerů. V Rail Cargo sledují jak vlak, tak jednotlivé kontejnery. Vědí tedy o tom, kdy souprava dorazí a jaké konkrétní zásilky veze. Využívají k tomu speciální GPS lokátory, které se připevní magnetem na povrch vozu. Lokátor vydrží až 8 měsíců v provozu, zvládne jakékoli počasí a funguje naprosto spolehlivě.
V poslední fázi cesty se kontejnery přeloží z vlaku na silniční tahače. I tahače jsou pod dozorem – sleduje se jejich poloha i čas strávený v depu. Systém GPS Dozor totiž u tahačů vyhodnocuje, kdy dorazily do oblasti depa, a podle těchto dat se vozidla řadí k nakládce.
Tahače jsou majetkem kontraktorů, proto se k jejich sledování nepoužívá zabudovaný GPS lokátor, ale speciální přenosné přístroje.
Líbí se Vám řešení, kterým jsme pomohli Rail Cargo?
Rádi pomůžeme i Vám.
Nechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám.