Opouštíte nás, aniž byste si přečetli 10 tipů, jak ušetřit na správě vozového parku?
Zanechte nám svůj e-mail a my vám zašleme e-book na pozdější čtení.
Poslední týdny jsou pro nás i naše zákazníky ve znamení změny. Máme zbrusu nový systém pro sledování vozidel. Máme nový web. A máme také nové logo.
Není to tak, že by se nám to staré logo už nelíbilo. Ale když už se u nás všechno mění, chceme to vzít od základu. Navíc nás k tomu vedou praktické důvody - se starým logem se hůř pracovalo ve formátech a rozměrech běžných v digitálním světě.
Při tvorbě nového loga jsme požadovali, aby v něm zůstalo zachované téma satelitního sledování. U starého loga to znázorňovaly solární panely satelitu, které vyrůstaly z písmene G. I v novém logu je toto písmeno středem pozornosti, ale panely byly nahrazeny radiovými vlnami, nesoucími informace o GPS souřadnicích.
Písmeno G budeme používat i samostatně jako nejjednodušší variantu loga třeba na našem facebookovém profilu. Další varianty zahrnují kompletní název firmy a slogan “Satelitní sledování vozidel”.
A jak je to s barvou? Naší barvou byla vždy modrá. Tak to zůstane i nadále. Jen jsme trochu změnili odstín. Je teď víc přátelský. Tak jako my:-)
V krátkém článku o novém systému sledování vozidel se dozvíte další podrobnosti.
Nechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám.