Opouštíte nás, aniž byste si přečetli 10 tipů, jak ušetřit na správě vozového parku?
Zanechte nám svůj e-mail a my vám zašleme e-book na pozdější čtení.
Že naše satelitní sledování vozidel funguje bezchybně po celé Evropě, už dávno víme a také to všem zákazníkům garantujeme. Nyní jsme se však mohli přesvědčit, že sledování kamionů běží bezvadně i ve Střední Asii.
V naší firmě garantujeme stoprocentní pokrytí celé Evropy. V ostatních regionech může docházet k potížím způsobených lokální infrastrukturou mobilních sítí (satelitní část sledovacího řetězce je oproti tomu stejně funkční kdekoli na planetě).
Při cestách mimo Evropu musí tedy zákazník počítat s tím, že existují země, kde není možné používat datovou síť, většinou proto, že čeští operátoři nemají s těmi místními roamingové dohody. A pak se samozřejmě najdou také území, kde je samotná mobilní síť ve špatném stavu.
Satelitní sledování vozidel ale pracuje i bez mobilního signálu. Data se neustále ukládají na sledovací jednotku ve voze, jenom se neodesílají do elektronické knihy jízd. Dopravce tedy v takové situaci nevidí pohyb v reálném čase. V okamžiku, kdy se GPS lokátor zase připojí na mobilní síť, všechny neodeslané údaje se do systému nahrají a informace jsou opět aktuální.
Zdá se však, že zemí s výše popsanými problémy rychle ubývá. Technologicky dospívají i končiny, jejichž názvy pro nás Evropany znějí poměrně exoticky. Nedávno jsme například řešili sledování kamionů, mířících do Střední Asie. Jak to dopadlo?
Zatímco v Kyrgyzstánu se lokátor na síť nepřipojil a údaje ukládá do paměti, v Kazachstánu jsou kamiony “online” - vidíme je na mapě a vykazují pohyb. Pro nás je sledování pohybu na takovou vzdálenost zajímavá podívaná, ale našemu zákazníkovi to přináší daleko hmatatelnější výhody:
Nechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám.