Opouštíte nás, aniž byste si přečetli 10 tipů, jak ušetřit na správě vozového parku?
Zanechte nám svůj e-mail a my vám zašleme e-book na pozdější čtení.
Konkurence v kamionové přepravě je veliká a dopravci se musí umět ohánět. Ve společnosti Brumar ale o zákazníky nouzi nemají. O zásilky se totiž umějí dobře postarat.
Společnost Brumar je na trhu od roku 2010, navíc staví na více než dvacetileté zkušenosti zakladatelů, Radka Brucknera a Jiřího Martince.
Firma vlastní 15 kamionů s chladírenskými návěsy. To naznačuje obor, ve kterém se Brumar pohybuje. “Dalo by se říct, že 99 % naší práce zahrnuje dovoz zeleniny ze zahraničí,” vysvětluje Jiří Martinec.
V Brumaru si zakládají na vysoké kvalitě a spolehlivosti. K tomu patří také rozvoj a péče o zaměstnance a v neposlední řadě dodržování všech zákonných norem a předpisů, které se k dopravě vztahují.
Velkým tématem je dodržování kartografů - tedy pevně stanovená doba, kterou může řidič strávit za volantem. Jak takovou povinnost dodržet a přitom zůstat efektivní a konkurenceschopný? Odpovědí je dobře naplánovaná a provedená logistika.
Přehled nad pohybem vozů a sběr dat o jejich provozu má na starosti systém GPS Dozor. Jsou s ním v Brumaru spokojení?
"Spokojení jsme určitě. Šetří nám to spoustu času a najíždění kilometrů navíc, hned mám aktuální polohy vozidel s rozlišením do pár metrů, takže mohu řidiče navigovat až do místa vyložení, pokud náhodou zabloudí. Systém tak šetří čas výkonu řidiče na digitální kartě v tachografu a firmě peníze za kilometry projezděné hledáním,” odpovídá Jiří Martinec.
A potvrzuje také, že firma s daty také dále pracuje: ”Samozřejmě, že data využíváme ke srovnání nájezdů kilometrů mezi celým vozovým parkem. Dnes už si neumím představit práci bez GPS hlídání."
Nechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám.