Opouštíte nás, aniž byste si přečetli 10 tipů, jak ušetřit na správě vozového parku?
Zanechte nám svůj e-mail a my vám zašleme e-book na pozdější čtení.
Konkurence v kamionové přepravě je veliká a dopravci se musí umět ohánět. Ve společnosti Brumar ale o zákazníky nouzi nemají. O zásilky se totiž umějí dobře postarat.
Společnost Brumar je na trhu od roku 2010, navíc staví na více než dvacetileté zkušenosti zakladatelů, Radka Brucknera a Jiřího Martince.
Firma vlastní 15 kamionů s chladírenskými návěsy. To naznačuje obor, ve kterém se Brumar pohybuje. “Dalo by se říct, že 99 % naší práce zahrnuje dovoz zeleniny ze zahraničí,” vysvětluje Jiří Martinec.
V Brumaru si zakládají na vysoké kvalitě a spolehlivosti. K tomu patří také rozvoj a péče o zaměstnance a v neposlední řadě dodržování všech zákonných norem a předpisů, které se k dopravě vztahují.
Velkým tématem je dodržování kartografů - tedy pevně stanovená doba, kterou může řidič strávit za volantem. Jak takovou povinnost dodržet a přitom zůstat efektivní a konkurenceschopný? Odpovědí je dobře naplánovaná a provedená logistika.
Přehled nad pohybem vozů a sběr dat o jejich provozu má na starosti systém GPS Dozor. Jsou s ním v Brumaru spokojení?
"Spokojení jsme určitě. Šetří nám to spoustu času a najíždění kilometrů navíc, hned mám aktuální polohy vozidel s rozlišením do pár metrů, takže mohu řidiče navigovat až do místa vyložení, pokud náhodou zabloudí. Systém tak šetří čas výkonu řidiče na digitální kartě v tachografu a firmě peníze za kilometry projezděné hledáním,” odpovídá Jiří Martinec.
A potvrzuje také, že firma s daty také dále pracuje: ”Samozřejmě, že data využíváme ke srovnání nájezdů kilometrů mezi celým vozovým parkem. Dnes už si neumím představit práci bez GPS hlídání."
Recent posts
Leave us your contact info, we'll get back to you.